Do czego mogą się przydać gadżety reklamowe?

Do czego mogą się przydać gadżety reklamowe?

Nie każda firma dba o to, aby regularnie zamawiać gadżety reklamowe i zawsze mieć pod ręką ich zapas. Brak tego typu gadżetów jest najczęściej spotykany w firmach, które działają od niedawna, ale zdarza się nawet w firmach małych, ale z wieloletnim doświadczeniem. Może się to okazać problematyczne, kiedy pojawi się doskonała okazja, aby takie gadżety rozdać.

Mają one znacznie więcej zastosowań niż mogłoby się w pierwszej chwili wydawać. Szczególnie biorąc pod uwagę ich różnorodność – istnieją zarówno gadżety bardziej uniwersalne, jak i takie, które dobrze sprawdzą się w konkretnych lokalizacjach czy porach roku. Poniżej omówimy kilka przypadków, w których mogą one być szczególnie przydatne. Zapraszamy!

Polepszanie relacji z klientami

Polepszanie relacji z klientami, szczególnie tymi najważniejszymi, jest najbardziej oczywistą funkcją gadżetów reklamowych. Obdarowany właściciel firmy, z którą współpracujemy, poczuje dzięki temu, że jest cenionym i lubianym klientem. Szczególnie, jeśli mowa o prezentach bardziej wartościowych niż zwykła smycz czy zawieszka, na przykład eleganckich piórach.

Takie gadżety reklamowe można rozdawać przy rozpoczęciu współpracy, ale też na przykład przy podpisywaniu kolejnej umowy czy przy okazji rocznicy wspólnego działania.

Targi branżowe

Różnego rodzaju targi branżowe są dobrą okazją do znalezienia potencjalnych klientów, ale też przede wszystkim poszerzenia swojej sieci kontaktów w branży. Można podczas nich poznać wiele ciekawych osób, w tym właścicieli innych liczących się na rynku firm i ich czołowych pracowników.

Swego rodzaju tradycją podczas targów jest rozdawanie przez firmy na ich stoiskach gadżetów reklamowych. W dużej mierze są to gadżety relatywnie proste i tanie, jak długopisy i smycze, czasami zdarzają się też małe plecaki, bidony, czapki z daszkiem czy koszulki.

Dużo tutaj zależy od branży – nieco inne gadżety znajdziemy na targach IT, inne na targach marketingowych czy zorganizowanych dla branży kosmetycznej. Brak gadżetów na stoisku może wywołać negatywne wrażenie i sprawić, że odwiedzający targi będą znacznie mniej chętnie do nas zaglądać.

Paczki dla pracowników

Jeśli zdarza nam się przygotowywać różnego rodzaju paczki czy prezenty dla pracowników, na przykład z okazji ich urodzin, świąt Bożego Narodzenia czy rocznicy firmy, warto dorzucić do nich jakieś gadżety firmowe. Pracownik poczuje się wtedy we większym stopniu częścią zespołu, a także będzie w pewnym sensie chodzącą reklamą firmy.

Naturalnie, jeśli w paczce znajdą się tylko same gadżety reklamowe, pracownik może być rozczarowany, więc warto dołączyć do niej także inne przedmioty.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.